Summa sidvisningar

tisdag 25 februari 2014

Vecka 10: Läsrapport 1

Dags att skriva den första läsrapporten från era fritt valda böcker. Ni gjorde bra presentationer av dem i fredags (21/2)

I din första läsrapport vill jag att du skriver lite om bokens titel, omslaget på boken och ditt första intryck av boken. Inlämning fredag 7 mars. 

Lite praktiskt: 
Du startar ett dokument som du döper till: ditt namn läsrapport. 
Dela det med mig, eller stoppa in det i din mapp,  och sedan skriver du alla läsrapporter i samma dokument. 

9A (min grupp) läser följande titlar just nu - ett urval:

Eld
Nyckeln
Fatta Eld
Förr eller senare exploderar jag
Som om ingenting
Gangsterbröder
100-åringen som klev ut genom fönstret och försvann
Innan jag dör
Stella och Sebastian
Du glömde säga hej då

Lycka till med läsningen!
Fröken Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar